سلام خدمت شما عزیزان در این پست قصد داریم به آشنایی با قوانین ایتا بپردازیم. ادامه این پست برای شما بسیار مناسب است اگر میخواهید به این پیام رسان وارد شده و فعالیت خود را آغاز کنید.

یکی از پلتفرم های خوب ایرانی که سرعت بسیار بالایی دارد و امروزه جایگاه ویژه ای نزد کاربران ایرانی دارد پلتفرم ایتا میباشد که تا اینجا توانسته است رضایت کاربران رو به خود جلب کند.

قوانین ایتا

قوانین ایتا را حتما بخوانید و بدانید

همانطور که میدانید پیام رسان های مختلف قوانین خاص خود را دارند. و شما برای استفاده از هر شبکه اجتماعی میبایست ابتدا به قوانین اصلی و مهم آن پلتفرم آشنایی داشته باشید تا بتوانید بدون مشکل در آن فعالیت کنید قوانین ایتا را در ادامه بخوانید.

رعایت نکردن قوانین پلتفرم های پیام رسانی ممکن است شما را بار اول با اخطار مواجه کند سپس هر بار شما را برای مدت طولانی از فعالیت در بخش های مختلف محروم کند.

به همین خاطر دانستن قوانین ایتا به شما کمک میکند تا در چارچوپ مقررات این برنامه فعالیت کنید و در فعالیت شما مشکلی پیش نیاید. در ادامه به مرور قوانین مهم این پیامرسان که درسایت ایتا آمده است اشاره خواهیم کرد :

1 ایتا یک سامانه کاربر محور است و طبق قانون، مسئولیت محتوای منتشر شده در ایتا بر عهده منتشرکنندگان است.

2  جعل عنوان برندهای رسمی و ثبت شده و شخصیت‌های حقوقی و حقیقی به هر شیوه‌ای ممنوع می‌باشد.

3  انتشار شماره تلفن و اطلاعات خصوصی سایرین و نیز انتشار اسکرین شات از گفتگوهای خصوصی افراد بدون رضایت آن‌ها تخلف است.

4 در هر گروه و کانال، سازنده و مدیرانی که دسترسی افزودن عضو برای آن‌ها فعال باشد، می‌توانند حداکثر 200 بار از قابلیت افزودن مستقیم استفاده کنند. (و در نتیجه حداکثر 200 نفر را عضو گروه یا کانال نمایند). لکن استفاده از این قابلیت مشروط به رضایت افراد عضو شده است و در صورتی که از این قابلیت برای ممبرفروشی و ایجاد مزاحمت گسترده برای سایرین استفاده شود، کاربر خاطی اعمال قانون می‌گردد.

5 گروه‌ها و کانال‌های خصوصی تا زمانی که لینک آن‌ها در سایر گروه‌ها و کانال‌ها تبلیغ نشده باشد، حریم خصوصی محسوب می‌شوند ولی گروه یا کانال خصوصی که لینک آن به هر روشی تبلیغ یا منتشر شود، تابع کلیه قوانین کانال‌های عمومی است؛ از جمله قوانین نشر محتوا.

6 هر پیامی که در کانال عمومی منتشر شود، عمومی محسوب می‌شود. پیام‌های عمومی با استفاده از قابلیت جستجوی سراسری برای همه کاربران ایتا (حتی افرادی که عضو کانال نیستند) قابل مشاهده‌اند.

7 هر کاربر می‌تواند با هر حساب کاربری حداکثر پنج کانال عمومی در ایتا بسازد. کانال‌های عمومی دارای یک شناسه عمومی هستند و علاوه بر متن پیام‌ها، عنوان، شناسه و توضیحات کانال نیز برای عموم کاربران قابل جستجو و مشاهده است.

8 سازنده هر کانال، مدیر مسئول آن است و مسئولیت تمام محتوای منتشره در کانال با سازنده آن است. لذا ضروری است سازنده کانال در انتخاب مدیران (بخصوص مدیر تبادل) دقت کافی به خرج دهد.

9 هر پستی که در کانال عمومی درج شود مشمول قوانین نشر محتواست.

10 هرگونه فعالیت کانال‌های فروشگاهی تابع قوانین موضوعه و قانون تجارت الکترونیک می‌باشد.

11 استفاده از تصویر مستهجن یا مغایر با شئونات اخلاقی در تصویر نمایه(پروفایل)، همچنین درج عبارات غیراخلاقی در بخش توضیحات(بیو)، شناسه(نام کاربری) و نام یا عنوان فرد، گروه و کانال ممنوع است.

12 سازنده گروه، مسئول پایش و نظارت بر فعالیت گروه می‌باشد و باید بصورت دائمی و مستمر بر محتوای منتشر شده در گروه نظارت داشته باشد.

13 پست‌های تبلیغاتی که در کانال‌ها و گروه‌ها منتشر می‌شوند، تفاوتی با پست‌های محتوایی ندارند و مشمول قوانین نشرمحتوا می‌باشند.

 

این بخشی از قوانین ایتا برای استفاده کاربران از این پلتفرم است که کاربران ملزم به رعایت این قوانین هستند.

خرید ممبر ایتا برای کانال

شما اگر به تازگی وارد ایتا شده اید و میخواهید در این پلتفرم شروع به فعالیت کنید میتوانید با خرید ممبر ایتا از عضو بگیر خیلی سریع رشد کرده و محتوای خود را به کاربران نمایش دهید.