در این لحظه از سایت میخواهیم به شما آموزش جذاب با موضوع افزایش بازدید پست ایتا را آموزش دهیم. از آنجایی که ایتا مانند شبکه اجتماعی بزرگ و پرطرفدار تلگرام قابلیت ساخت کانال را به کاربران خود داده است و کاربران میتوانند کانال دلخواه خود را ایجاد کنند و محتوای خود را منتشر کنند.

راه های افزایش بازدید پست ایتا کدام اند

این محتوا برای اینکه بهتر دیده شوند و باعث افزایش مخاطبین کانال شوند میبایست قوانین و قائده مهمی را رعایت و انجام دهند. در ادامه این مقاله مفید به شما راهکار هایی برای افزایش بازدید پست هایی ایتایی خواهیم گفت فقط کافیه این نکات را انجام دهید تا شاهد بهبود و افزایش بازدید پست های کانال خود شوید.

افزایش بازدید پست ایتا

دانستن این نکات باعث میشود که شما محتوای بهتری را ایجاد کرده و در نتیجه راه هایی جهت افزایش بازدید پست ایتا واقعی را یاد گرفته که منجر به افزایش مخاطبین کانال شما خواهند شد.

در ادامه نکات مهمی را برای تولید محتوا و انتشار آن به شما خواهیم گفت پس آنها را به دقت فرا بگیرید و از آنها استفاده کنید. تا بتوانید با افزایش بازدید پست ایتا کانال خود را پرورش دهید.

ساخت محتوای جذاب

در زمان حال حاضر برای ما روشن است که بازاریابی محتوایی می‌تواند هر کسب‌وکاری حتی مشاغل سنتی را دگرگون کرده اما باز کردن قفل پیشرفت نیازمند یک کلید است و آن کلید چیزی نیست جز تولید محتوای مفید و هدفمند که باید قوانین آن را بدانید.

محتوای کاربردی، قطعا یک محتوای بسیار جذاب به شمار می‌آیند، یا دست کم اینطور بگوییم محتوایی که می‌تواند برای مخاطب خاصیت عملی داشته باشد محتوایی بسیار جذاب‌تر از نوع غیر کاربردی همان موضوع است.

خلاقیت ویژگی است که به ما کمک می‌کند هر موضوعی؛ حتی مواردی که کمتر به نظر کاربردی هستند را به نوعی کاربردی‌تر شرح دهیم و به محتوای جذاب تبدیل کنیم.

همانطور که میدانید کاربران در شبکه های اجتماعی بر اساس آمار و داده های دریافتی از پلتفرم های بزرگ بیشتر جلب محتوا و پست هایی میشوند که علاوه بر محتوای متنی از رسانه های تصویری و صوتی نیز در پست های خود استفاده میکنند.

استفاده از پست ویدیویی به عنوان یک محتوا جذاب و دوست‌داشتنی است پس بی‌شک می‌تواند استراتژی بازاریابی محتوایی شما را تقویت کند. برای مثال تولید محتوای جذاب اینستاگرامی و درج یک ویدیو ساده و کوتاه، ضمانتی برای موفقیت صفحه کاری شما میباشد.

اگر محتوای شما از جنس کلمات باشد، باید سعی کنید تا جای ممکن از عکس‌های مرتبط با موضوع و تصاویر گرافیکی برای تنوع و ساده‌سازی مفاهیم مورد بحث استفاده کنید.

تصاویر همیشه مخاطب را از بار سنگین مطلب حجیم نجات می‌دهند و این ماجرا از رکود بحث می‌کاهد، پس قطعا به تولید محتوای جذاب کمک خواهد کرد.

حین تولید محتوای جذاب، به نکات غافلگیرکننده برای مخاطبان نیاز داریم. این نکات میتواند باعث ایستادن کاربران روی پست شما شوند. و خیلی ساده از آن نگذرند. و حتی آن را برای اشنایان خود نیز بفرستند که اصل و هدف نیز همین است که شما کاری کنید که محتوای شما باز نشر شوند تا افراد جدید به کانال شما اضافه شوند.

اگر شما به  به تمام مطالبی که در صفحات اینترنت کلیک کرده‌اید نگاهی کنید تا ادامه آنها را بخوانید، متوجه می‌شود چیزی در عنوان، کنجکاوی شما را تحریک کرده است. و این سبب شده است شما روی آن محتوا توقف کنید پس برای هر پست و محتوای خود یک قفل ایجاد کنید تا کاربران پس از مرور پیام ها وقتی به پست شما میرسند توقف کنند  محتوای شما را کامل بخوانند.

این ماجرا، تکنیک مفید استفاده از توقف در پست را به ما اشاره می‌کند.

یک محتوای جذاب با عنوانی کنجکاوی‌برانگیز تولید کنید و درون محتوا مخاطب را با داده‌های تعجب‌آور جذب خود کنید.

دقیقا یکی از اصول استراتژی محتوا، همیشه فعال بودن و دارای تاریخ انقضا زیاد است به این معنا که عمر و ارزش محتوا تا جای ممکن زود منقضی نشود و برای میانگین حداقل تا 5 سال مورد استفاده قرار بگیرد.

گاهی برای اهداف کوتاه مدت‌تر و جلب توجه بیشتر مخاطبان فعلی، از قدرت گزارش‌های اخیر کمک بگیرید.

در اخبار صنعت بگردید و موردی بیابید که بازار را متحول کرده یا حوادث زنجیره‌ای که تمام حواس مطبوعات و مخاطبان گسترده‌ای را به خود اختصاص داده است.

راهی بیابید که از محتوای خود به این موارد کانالی بزنید و تا زمانی که هنوز حوادث داغ است شما هم در این روند بمانید و آنها را تبلیغ کنید. این باعث میشود کاربران به شما نیاز داشته باشند.

جذب مخاطب هدفمند

خوب حالا که ما دانستیم باید برای تولید محتوا و پست ها چه نکاتی رو رعایت کنیم باید برای محتوای خود سناریو مناسب انتخاب کرده و محتوای خود را به نمایش گذاشته حتی اگر شده برای محتوای خود میتوانید با خرید بازدید ایتا مشاهدات محتوای خود را افزایش داده و کاربران زیادی جذب نمایید.

این بدان معنی است که اگر شما بتوانید محتوای جذاب هم موضوع کانال خود ایجاد کنید و این محتوا به علت قوی بودن و باز نشر زیاد باعث میشود کاربران دیگری برای موضوع شما وارد کانالتان شوند. و این یعنی این که شما مخاطبان هدفمندی جذب کرده اید.

نکاتی که شما برای افزایش بازدید پست های کانال رعایت میکنید باعث میشود افراد واقعی و به صورت هدفمن به شما بپیوندند و شما میتوانید اهداف خود از ایجاد کانال را دنبال کنید.

محتوای خلاصه و مفید یا خرید بازدید ایتا

یکی از نکات بسیار مهم و با اهمیت این است که محتوای شما در عین جذاب بودن خلاصه و کوتاه باشد. یکی از نکات منفی در محتوای بسیاری از کانال ها نوشتن پست های بلند است که بسیار آزاردهنده میباشند.

محتوای بلند و طولانی باعث میشود تا حتی اگر مفید هم باشد کاربر به راحتی از آنها عبور کنند و این باعث میشود تا شما هر چقدر محتوا تولید کنید ارزش آنها ازبین برود.

برای مثال شما میتوانید یک متن و محتوای بلند را به چند قسمت کوتاه تبدیل کرده و در قالب چند قسمت بسیار جذاب ودر فاصله های زمانی مختلف منتشر نمایید تا باعث شود کاربران برای ادامه محتوا در کانال بمانند و یک هیجان برای آنها ایجاد شود.

جریان سازی محتوایی به این صورت میتواند باعث شود تا کاربران در کانال شما ماندگار باشند و این تنها با تولید محتوای زنجیره ای و سلسله مراتبی هموار خواهد بود.

همچنین بعضی از کاربران از سایت های مختلف اقدام به خرید بازدید ایتا میکنند که این هم یکی از راه های دریافت بازدید برای پست های کانال های شما میباشد.

پنج 5 ترفند ویژه برای افزایش بازدید پست ایتا

خب حالا که تا این قسمت از مقاله افزایش بازدید پست ایتا را به جدیت دنبال کرده اید و توانسته اید یک محتوای عالی و مناسب برای کانال خود ایجاد کنید اما این به تنهایی کافی نیست چون در شبکه های اجتماعی علاوه بر محتوای هدفمند جذاب نکات دیگری رو باید انجام دهید تا محتوای شما بیشتر دیده شوند و چون محتوای شما جذاب هستند بی شک باز نشر خوبی خواهند شد شما جذب خوبی خواهید داشت.

در ادامه 5 نکته کلیدی و مهم را به شما بازگو خواهیم کرد که این نکات میتواند تا نسبت بالایی بازدید محتوای شما را افزایش دهند. پس این نکات را حتما انجام دهید و به رشد کانال خود کمک کنید:

  1. تبادل با کانال های هم موضوع; باعث میشود تا محتوای جذاب شما در کانال های هم موضوع بازخورد خوبی دریافت و باعث افزایش اعضای شما شوند.
  2.  استفاده از گروه های لینکدونی; با ورود به گروه های مختلف و عضویت در آنها پست های خود را به داخل آنها فوروارد کنید.
  3. شما میتوانید با طرح سوال از کاربران و این چنین پست های تعاملی کاربران را جذب کنید و در ادامه پست های خود را به آنها فوروارد کنید.
  4. شما میتوانید از کاربران خود در ازای دادن خدمات به آنها از آنها بخواهید که محتوای شما را نشر دهند و به تعداد بازدید از محتوای شما به آنها خدماتی ارائه دهید.
  5. در نهایت شما میتوانید پست های خود را در ازای دادن هزینه ای در کانال های دیگران منتشر کنید.

مطالب گفته شده در این مقاله را بادقت مطالعه و فرا بگیرید تا سبب افزایش بازدید پست ایتا یی شما شود. همچنین تجارب خود را در قسمت نظرات با ما در میان بگزارید.