بدون شک یکی از بهترین پلتفرم های ایرانی که در چند سال اخیر بین کاربران فضای مجازی محبوبیت بالایی کسب کرده است اپلیکیشن ایتا میباشد. در این پست میخواهیم نحوه ساخت اکانت در ایتا را به شما آموزش دهیم پس با ما همراه باشید.

ساخت اکانت در ایتا

چگونگی ساخت اکانت در ایتا

اگر شما هم ایتا را به عنوان یکی از پیامرسان های خود برای ارسال پیام و محتوا انتخاب کرده اید در ابتدا میبایست آخرین نسخه از این اپلیکیشن را از سایت ایتا دریافت نمایید.

برای دریافت آخرین نسخه ایتا کلیک کنید

حال پس از دریافت آخرین نسخه ایتا میبایست آن را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. معمولا اپلیکیشن ایتا با تمامی سیستم های اندرویدی سازگاری دارد و امکان نصب فراهم میشود.

شما اگر بخواهید از نسخه اندروید ایتا استفاده نکنید میتوانید از ایتای وب یا ایتای نسخه ویندوز استفاده نمایید.

نحوه ساخت اکانت در ایتا به راحتی

همانطور که میدانید در ایتا مانند هر اپلیکیشن و شبکه اجتماعی دیگری برای ثبت نام و ساخت اکانت در ایتا نیاز به شماره تلفن همراه دارد و برای ثبت نام نیاز به یک شماره تلفن ایرانی دارید. از نکات مهم در ثبت نام با شماره موبایل در ایتا این است که شما نمیتوانید از شماره مجازی برای ثبت نام استفاده کنید.

پس از دریافت و نصب برنامه روی گوشی خود حال ابتدا برنامه را اجرا نمایید سپس شماره تلفن خود را به همراه کد ایران +98 وارد کرده سپس گزینه ورود یا ثبت را بزنید و در ادامه کد تایید برای شما ارسال خواهد و شما باید کد را در کادر مشخص شده وارد کنید تا ثبت نام شما تکمیل شود.

گاهی اوقات ممکن است به جای پیامک با شما تماس گرفته شود و سپس کد تایید به شما اعلام گردد پس اگر بعد از زدن گزینه ثبت از یک شماره تبلیغاتی با شما تماس گرفته شد حتما ان را پاسخ دهید و کد تایید اعلامی را در برنامه ثبت نمایید.

به همین راحتی شما میتوانید در ایتا ثبت نام نمایید و فعالیت خود را آغاز نمایید. همچنین شما میتوانید 3 تا حساب کاربری در ایتا ایجاد کنید و برای این امکان نیاز به شماره های جدید دارید و میبایست از طریق منوی برنامه افزودن حساب را کلیک و سپس اکانت جدید خود را ثبت نمایید.

پس از ثبت نام و ساخت اکانت در ایتا برنامه میتوانید به دوستان خود پیام دهید یا اینکه کانال یا گروه ایجاد نمایید. اگر شما هم میخواهید در این پیام رسان کانال بسازید میابیست تا با راه های افزایش ممبر ایتا آشنا شوید تا بتوانید هدف خود را دنبال و به آن برسید.

پیشنهاد مدیر: 

آموزش قوانین ایتا