در این مقاله از سایت یک مبحث بسیار ارزشمند و مهم به نام راه های افزایش ممبر ایتا را میخواهیم به صورت کامل مورد بررسی قرار دهیم. پس تا انتهای این پست ارزشمند با ما همراه باشید.

اگر میخواهید در ایتا فعالیت کنید و راز های مهمی درباره پیشرفت کانال خود بدانید این مقاله شدیدا به شما توصیه میشود. پس به هیچ عنوان آن را از دست ندهید و راه های افزایش ممبر ایتا را یاد بگیرید.

همانطور که میدانید ایتا یک پلتفرم اجتماعی ایرانی است که محبوبیت فراوانی نزد کاربران ایرانی دارد. و افراد زیادی در این بستر کسب و کار خود را ایجاد و مشغول به فعالیت هستند از این رو میبایست نکات بسیار مهم و حائز اهمتی را در نظر گرفت و انجام داد تا خیلی سریع بتوانید کسب و کار خود را در ایتا رشد دهید.

راه های افزایش ممبر ایتا

راه های افزایش ممبر ایتا به صورت اورگانیک

برای اینکه بتوانید ممبر کانال ایتایی خود را افزایش دهید از چندین شوه میتوانید استفاده کنید که در ادامه به بررسی یکی یکی آنها خواهیم پرداخت و شما خواهیم گفت راه های افزیش ممبر ایتا باید چکار هایی را انجام دهید.

کدام یک از راه های افزایش ممبر ایتا مورد استفاده هزینه کمتر و یا سرعت و زمان بهتری برای ما خواهد داشت. به شما خواهیم گفت که از چه طریقی بتوانید ممبر فعال و ارگانیک به صورت طبیعی جذب کنید و یا نحوه تبلیغات و تبادل را به شما آموزش خواهیم داد.

روش های اافزایش ممبر هرکدام معایب و مزایایی دارند که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم و شما میتوانید پس از بررسی هر کدام تصمیم بگیرید که از کدام روش جهت رشد کانال خود استفاده نمایید.

اگر شما هم دارای کانال ایتایی میباشید اما نمیدانید که برای رشد کانالتان باید چه کاری را انجام دهید میبایست ادامه این مطلب را به دقت مطلالعه نمایید.

رشد کانال های ایتایی به موارد مختلفی بستگی دارد که در ادامه به بررسی آنها میپردازیم.

 

1 تولید محتوای بسیار قوی و منحصر بفرد

اصلی ترین مورد در رشد کانال شما تولید یک محتوای قوی میباشد این محتوا باید کاملا تخصصی باشند و به قدری جذاب باشد تا کاربران آن را برای دیگران ارسال کنند . و این جذابیت محتوا سبب شود کاربران ماندگاری بالایی در کانال شما داشته باشند.

سعی کنید محتوایی تولید کنید که تکراری نباشند و ودر توضیحات محتوا کامل درباره موضوع توضیح دهید تا کاربر به کلی مطالب را فرا بگیرد.

در تولید محتوا سعی کنید از ایموجی ها به صورت مناسب استفاده کنید و در هر پست بیشتر از 2 الی 4 ایموجی بیشتر استفاده نکنید.

 

2 ساخت بنر تبلیغاتی و تبلیغات هدفمند

یکی دیگر از موارد مهم در رشد کانال تبلیغات هست اگر کانال شما کانال فروشگاهی هست و یک محصولی را در کانال خود ارئه میدهید. میبایست به صورت مداوم و همیشگی تبلیغ انجام دهید.

در تبلیغات باید نکات مختلفی را رعایت کنید برای مثال یک بنر تبلیغاتی بسیار جذاب داشته باشید تا هر کاربری به سادگی از کنار ان نگذرد.

سپس شما باید برای بنر جذاب خود بازدید از سایت های خرید بازدید ایتا خریداری نمایید. حتما توجه داشته باشید که از سایت های معتبر خرید نمایید.

 

3 خرید ممبر فقط از سایت های معتبر

در نهایت شما میتوانید برای رشد سریع تر کانال خود و اینکه بتوانید با کانال های دیگر تبادل کنید میبایست از پنل خرید ممبر ایتا ممبر واقعی خرید نمایید تا خیلی زود کاربران کانال خود را افزایش دهید. قبل از خرید ممبر میبایست از واقعی بودن آنها و کیفیت آنها آگاهی داشته باشید سپس اقدام به ثبت سفارش نمایید.

سپس به راحتی تنها با وارد کردن هزینه ای میتوانید به صورت تضمینی ممبر تهیه کنید و در زمانی سریع ممبر خود را افزایش دهید.

روش های افزایش ممبر ایتا تضمینی در سریع ترین زمان

شما باید بدانید که برای افزایش ممبر کانال خود از چه راه هایی میتوانید استفاده کنید با توجه به راه هایی که در این مقاله به به صورت کامل به انها اشاره کرده ایم میتوانید بررسی های خود را انجام داده و سریع ترین روش البته با هزینه معقول را انتخاب و شروع به رشد کانال و کسب و کار خود کنید.

تبادل با کانال های دیگر ایتا

مرحله ای دیگر که سبب میشود کانال شما رشد کند این است که کانال خود را از طریق تبادل با سایر کانال ها به کاربران معرفی کنید. البته این روش بسیار زمانبر بوده و نیاز به صبر زیادی دارد تا بتوانید به هدف خود برسید.

تبادل به این معناست که دو کانال همدیگر را درکانال هم به رایگان تبلیغ و معرفی می کنند. بهتر است با کانالهایی تبادل کنید که مخاطب مشترک دارید. مثلا اگر کانال لباس زنانه دارید می توانید با یک کانال که در زمینه جواهرات است تبادل کنید.

تبادل عموما برای کانال های با مخاطب پایین مناسب است چراکه تبادل بیش از حد می تواند باعث ریزش اعضای کانال نیز شود. برای تبادل ابتدا یک پست معرفی برای کانال خود درست کرده و سپس با قرار دادن لینک خصوصی آن را معرفی کنید. با این روش کاربرانی جدیدی که پست شما را مشاهده می کنند با کلیک بر روی لینک، عضو کانال شما خواهند شد.

ساخت محتوای هدفمند و جذاب

همناطور که می‌دانیم که امروزه بیشتر پیشرفت و رشد در هر زمینه ای بر بستر فضای مجازی و شبکه های اجتماعی بر پایه محتوا نویسی بنا شده است.به همین دلیل هر کانالی برای افزایش بهبود عملکرد و افزایش مخاطب به‌ تولید محتوا نیاز دارد. و یکی از راه های افزایش ممبر ایتا محتوای قوی است.

محتوا همان چیزی است که هر روز با آن سروکار داریم. کلیپ های خنده دار یا عکس و محصولاتی که در ایتا می‌بینید، ویدیو های آموزشی که در آپارات و یوتیوب مشاهده می کنید، کتاب های دیجیتالی که در موبایل یا کامپیوتر خود می‌خوانید و حتی همین مقاله هم محتوا محسوب می شود. علاوه بر این در کسب و کارهای سنتی محتوانویسی نیز در جهت تبلیغ و اطلاع رسانی از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

اساس نوشتن محتوای قوی; 

  • داشتن ایده و هدف
  • استفاده از همه ابزار‌های تولید محتوا
  • یادگیری اصول نوشتن محتوا
  • رعایت کردن اخلاق در تولید محتوا
  • رعایت اصول seo در تولید محتوا

شما برای نوشتن یک محتوای بسیار قوی ملزم به رعایت نکات بالا خواهید بود .

شما باید در محتوای خود از جمله های ساده و روان استفاده کنید تا مخاطب راحت تر مطلب را درک کند. زیرا کاربران برای کسب اطلاعات سریع به موتورهای جستجو مراجعه می‌کنند.

جهت اینکه به مخاطب نشان دهیم که مطلب در مورد چیست باید به آن عنوان دهیم. عنوان باید آنقدر جذاب باشد که مخاطب به راحتی از کنار آن رد نشود. عنوان باید شامل کلمات کلیدی باشد.

شاید مخاطب فرصت کافی برای خواندن مطالب ما را نداشته باشد، در این مواقع از جمع بندی در انتهای مقاله خود استفاده می کنیم تا مخاطب بتواند یک دید کلی نسبت به مطالب ما داشته باشد.

مدیریت زمان به شیوه کاربردی و برنامه ریزی برای یک کارشناس تولید محتوا امری مهم و ضروری است. تولید محتوا کار آسانی نیست، بلکه نیازمند زمان است. محتوا نویس باید مطالعه کند، درمورد آنچه مطالعه کرده تفکر کند، سپس برای متن خود ساختار مناسبی طراحی کند. در آخر باید متن خود را از همه جوانب بسنجد.

فعالیت در زمینه تولید محتوای تصویری بدون تسلط بر فتوشاپ امکان پذیر نیست. حتی کسانی که در زمینه تولید محتوا متنی فعالیت دارند بازهم نیاز است تا با این برنامه کارکرد. چرا که تولید محتوا متنی برای جذابیت بیشتر نیاز به عکس دارد. پس میبایست اشنایی حداقلی با نرم افزار های ساخت و ویرایش تصاویر مانند فتوشاپ را داشته باشید تا بتوانید محتوای خود را جذاب تر کنید.

تبلیغات همیشگی در کانال های پر بازده ایتا

یکی از راه های افزایش ممبر ایتا تبلیغات است. در پلتفرم ایرانی ایتا روش‌های تبلیغاتی متفاوتی وجود دارد. صاحبان کسب و کار و کانال ها باید بر اساس نوع حرفه و نیازشان از این روش‌ها استفاده کنند. به طور کلی تبلیغات در ایتا بهتر است از دو مسیر زیر صورت بگیرید:

  • تبلیغ در خود ایتا
  • تبلیغ در کانال‌های ایتا

1. تبلیغات در خود ایتا

یکی از راه های افزایش ممبر ایتا تبلیغات خود ایتا است.

  • جایگاه اول: به اولین سطر در نخستین سر برگ گفتگوها «جایگاه یک» می‌گویند. تبلیغاتی که در این جایگاه ثبت می‌شوند شبیه یک گفتگوی پین شده  در اولین تب نشان داده می‌شوند. اگر کاربر روی این تبلیغ کلیک کند به یک لینک در داخل ایتا یا خارج ایتا هدایت می‌شود.

راه های افزایش ممبر ایتا

 

  • جایگاه دوم: به تبلیغاتی که در بالای لیست کانال‌ها/سوپرگروه‌ها و در بخش ترندها یا داغ‌ترین‌های ایتا نمایش داده می‌شود «جایگاه دو» می‌گویند. ظاهر این تبلیغ به شکل دایره است. کسب و کارها می‌توانند در این جایگاه یک لینک‌ داخلی یا  خارجی قرار دهند.

راه های افزایش ممبر ایتا

2. تبلیغات در کانال‌ها

روش دیگر از راه های افزایش ممبر ایتا تبلیغ در کانال‌های محبوب و پرمخاطب ایتا است. برای این تبلیغ شما باید تعدادی از کانال‌هایی که به کسب و کارتان ربط دارند را پیدا کنید سپس به آن‌ها درخواست تبلیغ دهید.

زمان لازم برای افزایش ممبر ایتا به صورت اورگانیک و با تبلیغات

هر یک از روش های گفته شده در بالا زمان خاصی را برای افزایش ممبر در بر میگیرند. سرع ترین زمانی که شما میتوانید ممبر کانال خود را افزایش دهید این است که از سایت های مطمعن به صورت تضمینی ممبر بخرید.

روش تبلیغات باید به صورت مداوم و طولانی مدت ادامه یابد و باید به شکل گسترده انجام شود که هزینه های بسیار زیاد و گزافی رو برای شما خواهد داشت.

و ر وش تبادل نیز زمان بسیار زیادی خواهد برد تا کانال شما به نقطه و هدف شما نزدیک شود ممکن است در روز با تبادل هیچ ممبری دریافت نکنید و یا اگر دریافت کنید تعداد خیلی کم و محدودی جذب داشته باشیددر تبلیغات هم همین است اگر محتوا و موضوع شما جذاب نباشد در قبال هزینه زیادی که انجام داده اید ممکن است جذب نداشته باشید.

زمانبندی پست ها در ایتا چقدر مهم است

مدیریت زمان یکی از نکاتی است که در بررسی راه های افزایش ممبر ایتا باید به آن توجه داشت. مدیریت زمان به شیوه کاربردی و برنامه ریزی برای یک کارشناس تولید محتوا امری مهم و ضروری است. تولید محتوا کار آسانی نیست، بلکه نیازمند زمان است. محتوا نویس باید مطالعه کند، درمورد آنچه مطالعه کرده تفکر کند، سپس برای متن خود ساختار مناسبی طراحی کند. در آخر باید متن خود را از همه جوانب بسنجد.

پس میبایست طبق زمانبدی بسیار منظم بسته به موضوع فعالیت خود محتوای خود را به انتشار برسانید تا بازدید خوبی دریافت کنید. برای مثال بهترین زمان برای انتشار محتوا زمان هایی است که اکثر افراد بیدار هستند و مشغول به کاری نیستن. مثلا زمان های که احساس میکنید افراد در خواب هستند یا در تایم های اداری که بیشتر افراد مشغول فعالیت در شغل و حرفه خود هستند.

چرا باید قوانین ایتا را مطالعه کنیم

برای این که بتوانید در ایتا فعالیت مستمر و مداومی داشته باشید و دچار مشکلی نشوید میبایست در ابتدا آموزش قوانین ایتا را به خوبی فرا بگیرید تا با خیالی آسوده فعالیت خود را ادامه دهید و دچار مسدودی و ریپورت و حتی محرومیت نشوید. پس حتما آموزش قوانین و استفده و حریم خصوصی ایتا را با دقت مطالعه کنید.

نام کانال خود را چگونه انتخاب کنیم

یکی از موضوعاتی که باید به آن توجه کنید انتخاب نام برای کانال است حتما در انتخاب نام به نکات زیر توجه کنید تا کاربران خیلی ساده از کنار کانال شما عبور نکنند:

  • نامی که منحصر بفرد باشد
  • کوتاه ولی با مفهوم باشد
  • موضوع و هدف کانال از روی نام قابل تشخیص باشد
  • جذاب و هیجانی باشد
  • مشابه در کانال های هم موضوع نباشد
  • کلمه سخت نباشد